Monday, October 13, 2008

Pameran Literasi Bahasa Melayu

Kali ni, batch aku lak yang wat pameran. Taun lepas giliran PPRP4T. Kelas aku ditugaskan ntuk membuat pameran tentang Kaedah Abjad. Pameran tu diadakan pada 13 Oktober bersamaan 13 Syawal di Dewan Besar Nik Muhyidin Musa IPIS.


Aku ingatkan pameran ni x best sangat, tapi bile aku masuk je dalam dewan pagi tadi, aku tengok gerai2 pameran dihiasi dengan pelbagai alat bantu mengajar. sume benda tu ada yang dalam bentuk elektronik dan yang bukan elektronik. Best gak la tadi. Kurang2 nya dapatla hilangkan bosan dan tension dalam diri aku ni.

Wat pengetahuan sume, aku ditugaskan untuk membuat slaid untuk pameran tersebut. Nasib bek pagi tadi aku sempat berada dalam dewan. dapat jugak la bersama dengan rakan2 aku untuk menguruskan gerai pameran kami.



Ha....kat bawah ni aku ada sediakan gambar2 mase pameran tadi. tengok la sendiri ye. macam2 ade. sumenya menariklah. best tu....
Baru aku terasa jadi guru ni sememangnya benda yang mencabar dan best. sebab pe mencabar, sebab tempoh pelajaran kami selama 5 taun setengah. mcm doktor dah ni. Tapi best juga la sebab kami tau macam mane nak uruskan kelas kelak mase dah jadi cikgu la. Sekarang ni belum bersedia la.



Setakat ni je la gambor kat pameran ni ye. gambo aku xda la dalam blog ni. dah aku tukang tangkap gambo. so x de la gambo aku.haha. Salam Syawal ke 13. Allahuakabar...!

1 comment:

  1. sangat chomel nye poster2..mesti budak2 interested nak belajar.keep up good work!!teacher to be!

    ReplyDelete