Thursday, February 25, 2010

Sukan Tahunan IPG Kampus Pendidikan Islam


Kejohanan Olahraga Tahunan IPG KPI Kali ke-3
Bertempat di Astaka IPG KPI
Berlansung pada 24 Febuari 2010


Apa-apa pun ucapan syukur kepada Allah. Lega rasanya Kejohanan Tahunan Olahraga Tahunan ke-3 telah pun melabuhkan tirainya. Aku yang dipertanggungjawabkan sebagai AJK Seranta dan Siaraya pun turut merasakan kehangatan dan keletihan sepanjang kejohanan berlansung. Walaupun aku hanya duduk di bawah astaka sambil memerhatikan alatan elektronik bagi memastikan kelancarannya berfungsi. Tugas aku tidaklah terlalu banyak dan merumitkan.




Rakan-rakan lelaki dan perempuan turut memberikan sokongan. Bahagian perempuan hanya menguruskan lagu-lagu yang perlu dimainkan sepanjang kejohanan. Mereka hanya perlu menunggu isyarat daripada pengacara dan juga berpandukan buku program. Sekali lagi kerjaku hanya melihat kelancaran kejohanan berlansung.




Memandangkan aku memiliki AJK yang ramai, jadi aku telah mengambil kesempatan untuk bergambar di beberapa tempat acara.


Sebelum terlupa, aku ade menang PERAK acara lontar peluru.




Bergambar dihadapan rumah sukan, Saidina Uthman (Kuning)




Bersama AJK Teknikal dan Kepegawaian


Di bawah ini, aku ada sertakan beberapa buah lagu yang terlibat sepanjang acara sukan. Sesiapa yang inginkan lagu-lagu tersebut untuk acara sukan di sekolah adalah dialu-alukan untuk dimuat turun dan dikongsi bersama yang lain.




No comments:

Post a Comment