Sunday, June 28, 2009

Sapa Boleh Baca ini?

Mukialaumalassa.

Adap irah ini uka ajagnes taubmem natatac gnay tama nakurilegnem.

adapek apaises gnay nigni limbagnem narabac ini halada tama ulaid-nakula.

Aman ayas Dhom Qifa nib Dhom Fosuy.

Ayas iaynupmem golb utiai www. rellikhtam-80.topsgolb.moc.

Ualak adna adait naupmamek kutnu acabmem natatac ini, adna helob ralegid iagabes gnaroes gnay atub furuh. Helo uti, adna halkadneh acab nagned itah-itah tukat adna naka halasret tamulkam.

Nalub asaup lakab amlejnem. Helo uti ayas nigni nakpacugnem tamales asaupreb nad tamales irah ayar.

Amiret hisak anarek adna rabasreb nagned natatac ini.

Muynes omkos eeeey...

Sapel acab nagnaj apul laggnit nemok ey...

11 comments:

  1. Adoi Afiqq... Pecah kepala aku nak baca tulisan hang ni... hahahahahah :D

    ZAIDI NAWAWI

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum....

    Pada hari ini aku sengaja membuat catatan yang amat mengelirukan.

    Kepada sesiapa yang ingin mengambil cabaran ini adalah amat dialu-alukan.

    Nama saya Mohd Afiq bin Mohd Yusof.

    Saya mempunyai blog iaitu www.mathkiller-08.blogspot.com.

    Kalau anda tiada kemampuan untuk membaca catatan ini, anda boleh digelar sebagai seorang yang buta huruf. Oleh itu, anda hendaklah baca dengan hati-hati takut anda akan tersalah maklumat.

    Halub asaup lakab amlejnem.(Encik Afiq tersilap ek..sepatutnya Nalub asaup lakab amlejnem kn...????)

    Bulan puasa bakal menjelma. Oleh itu saya ingin mengucapkan selamat berpuasa dan selamat hari raya.

    Terima kasih kerana anda bersabar dengan catatan ini.

    Senyum sokmo yeeee...

    Lepas baca jangan lupa tinggal komen ye....



    p/s : Sy selaku bakal cikgu praskolah telah membetulkan catatan anda....kes berat nih..anda disahkan seorang yg DISLEXSIA...!!!~

    ReplyDelete
  4. uhuh..

    amas-amas aguj atik naktaafnam nalub bajer nad nabaays in..

    agom-agom Allah itakreb atik nad nakgnajgnamem rumu atik iapmas nalub nahdamar gnay lakab amlejnem..

    :)

    ReplyDelete
  5. ???ni aku ayat baca ko otak pale tak sakit??amacam..haha..eh gak ni mung...aku otak pale sakit!!!aduh

    ReplyDelete
  6. tengkiu sebb kunjungi blog saya.
    tengkiu angai cos leave your comment here.

    ReplyDelete
  7. cne laa bley terpikir wat entry ni?haha

    ReplyDelete
  8. sejarahnya ialah...
    ayah saya sering bermain perkataan yang dibaca terbalik seperti entri ini. Jadi, saya ceduk idea ini dan nukilkan semula sebagai dedikasi kepada ayahanda yang tercinta.

    Apabila duduk bersama, ada sahaja perkataan terbalik yang disuruh kami untuk teka.

    Ada masa betul dan ada masa tidak.

    Itulah serba sedikit sejarah bagaimana entri ini dicipta...

    ReplyDelete
  9. ooo...sgt kagum...ayhnyer ckgu ea?

    ReplyDelete
  10. haha..
    Yup...ayh saya telah ditakdirkan jadi guru bersama mak saya.

    ReplyDelete
  11. Aku berjaya baca tanpa poning kepalo,
    sbb seblom tu rumate aku dah menceritakan hal ini kepada aku..haha

    ReplyDelete